Huisregels standhouders

Op het Rian Rat Event zullen ook verschillende stands aanwezig zijn met allerlei leuke spullen voor of gerelateerd aan ratten. Er worden geen ratten verkocht op het evenement.

Algemeen

  • Roken is in het gebouw niet toegestaan, alleen in de daarvoor bestemde rokersruimte.
  • Nuttigen van eigen meegebracht drinken is niet toegestaan, wel mag je zelf eten meenemen. Op locatie is eten en drinken te koop.
  • Afval dient men mee naar huis te nemen of te deponeren in de daarvoor bestemde afvalbakken.
  • Met uitzondering van ratten en hulphonden zijn dieren niet toegestaan in het gebouw. Meegenomen ratten zullen bij toegang gecontroleerd worden door de dierenarts op gezondheid in verband met de veiligheid voor de aanwezige dieren in het gebouw. Indien nodig worden de ratten in quarantaine geplaatst en kunnen zij bij het verlaten van het memorial event weer opgehaald worden.
  • Standhouders krijgen bij aankomst op de locatie hun standplaats te horen.
  • U wordt aangeraden uw stand niet onbewaakt achter te laten. Doet u dit wel, dan ligt het risico voor eventuele diefstal bij u zelf.
  • Tijdens het event zullen foto’s gemaakt worden door een fotograaf. Na het event zullen deze gedeeld worden op onze website en social media. Heeft u hier bezwaar tegen? Neemt u dan contact op met de organisatie.

Opening

  • De beurs is geopend van 10:00 uur tot 16:00 uur.
  • Het opbouwen van stands start om 8:15.
  • Het opruimen van stands is toegestaan vanaf 16:00 uur.
  • U hebt tot uiterlijk 18:00 uur om uw stand op te ruimen.

Regels omtrent het herplaatsen/verkopen van ratten

  • Het is niet toegestaan om tijdens het event ratten te herplaatsen of te verkopen of als zodanig aan te bieden.
  • Vanwege de situatie rondom COVID-19 zijn dit jaar helaas waarschijnlijk geen ratten toegestaan op locatie.

Regels omtrent standplaatsreserveringen en –betalingen

  • Per stand zijn 2 gratis entreekaarten beschikbaar. Bij aankomst op het event ontvangt u volgens de reserveringslijst een polsbandje welke als entree geldt. Overige standhouders op dezelfde stand betalen het standaard entree tarief vanaf €2,50. Dit is dit jaar extra belangrijk in verband met het maximaal aantal personen toegestaan in het gebouw, laat dus tijdig weten of je extra entreekaarten nodig hebt.
  • Wanneer u zich via de website hebt aangemeld als exposant, betaald u direct via iDEAL, PayPal of bankoverschrijving.
  • Na betaling ontvangt u een bevestiging van betaling.
  • Om het aanbod van standhouders gevarieerd te houden, behoudt de organisatie het recht om standhouders niet te plaatsen of minder tafels toe te wijzen. Mocht dit het geval zijn ontvangt u uiteraard het eventueel teveel betaalde standhoudersgeld retour.
  • U definitieve reservering ontvangt u uiterlijk op 22 oktober 2021.
  • Bij annulering door de exposant vóór 22 oktober 2021 vindt er restitutie van het standgeld plaats. Bij annulering door de exposant na 22 oktober 2021 is er geen restitutie mogelijk, tenzij het evenement door COVID-19 maatregelen niet door kan gaan.