Op het Rian Rat Event zullen ook verschillende stands aanwezig zijn met allerlei leuke spullen voor of gerelateerd aan ratten. Er worden geen ratten verkocht op het evenement.
Algemeen
- Roken is in het gebouw niet toegestaan, alleen in de daarvoor bestemde rokersruimte.
- Nuttigen van eigen meegebracht drinken is niet toegestaan, wel mag je zelf eten meenemen. Op locatie is eten en drinken te koop. Nuttigen daarvan is enkel toegestaan in de kantine en voor de standhouders ook achter hun stand in de beursruimte.
- Afval dient men mee naar huis te nemen of te deponeren in de daarvoor bestemde afvalbakken.
- Met uitzondering van hulphonden zijn dieren niet toegestaan in het gebouw, wel zijn in bepaalde gevallen ratten toegestaan – zie hiervoor de huisregels bezoekers onder het kopje “Meebrengen van ratten”
- Standhouders krijgen bij aankomst op de locatie hun standplaats te horen.
- U wordt aangeraden uw stand niet onbewaakt achter te laten. Doet u dit wel, dan ligt het risico voor eventuele diefstal bij u zelf.
- Tijdens het event zullen foto’s gemaakt worden door een fotograaf. Na het event zullen deze gedeeld worden op onze website en social media. Heeft u hier bezwaar tegen? Neemt u dan contact op met de organisatie.
- Beursaanbiedingen worden gewaardeerd, maar verkoopprijzen dienen wel marktconform en reëel vastgelegd te worden.
Opening
- De beurs is geopend van 10:00 uur tot 16:00 uur.
- Het opbouwen van stands start om 8:15 – let op: enkel standhouders en actieve vrijwilligers mogen voor 10 uur binnen voor de opbouw
- Het opruimen van stands is toegestaan vanaf 16:00 uur.
- U hebt tot uiterlijk 18:00 uur om uw stand op te ruimen.
Regels omtrent het herplaatsen/verkopen van ratten
- Het is niet toegestaan om tijdens het event ratten te herplaatsen of te verkopen of als zodanig aan te bieden. Herplaatsing houdt in dat de rat voor aanvang van Rian Rat Event nog niet voorzien is van een nieuw baasje, maar deze pas op Rian Rat Event zelf gezocht wordt.
- Wanneer de organisatie van Rian Rat Event vermoedt dat er tegen de regels in dieren herplaatst worden, worden deze in quarantaine geplaatst en kunnen ze aan het einde van de dag afgehaald worden.
Regels omtrent standplaatsreserveringen en –betalingen
- Per stand zijn 2 gratis entreekaarten beschikbaar. Bij aankomst op het event ontvangt u volgens de reserveringslijst een polsbandje welke als entree geldt. Overige standhouders op dezelfde stand betalen het standaard entree tarief vanaf €2,50. Dit is belangrijk in verband met het maximaal aantal personen toegestaan in het gebouw, laat dus tijdig weten of je extra entreekaarten nodig hebt.
- Wanneer u zich via de website hebt aangemeld als exposant, betaald u direct via iDEAL, PayPal of bankoverschrijving.
- Na betaling ontvangt u een bevestiging van betaling.
- Om het aanbod van standhouders gevarieerd te houden, behoudt de organisatie het recht om standhouders niet te plaatsen of minder tafels toe te wijzen. Mocht dit het geval zijn ontvangt u uiteraard het eventueel teveel betaalde standhoudersgeld retour.
- U definitieve reservering ontvangt u uiterlijk op 16 oktober 2023.
- Bij annulering door de exposant vóór 15 oktober 2022 vindt er restitutie van het standgeld plaats. Bij annulering door de exposant na 16 oktober 2023 is er geen restitutie mogelijk, tenzij het evenement door COVID-19 maatregelen niet door kan gaan.
laatst aangepast: 6 september 2023